Åhléns från backlog till kundfokus – Johanna Linder på Kontaktadagen

På Kontaktadagen den 23 maj berättar Johanna Linder, Head of customer care på Åhléns, om deras förbättringsarbete inom kundservice.

När Åhléns lanserade e-handel 2016 ökade belastningen på deras kundservice explosionsartat. Volymerna byggde snabbt backlog och de tvingades ta krafttag för att öka kundservicen. Passa på att lyssna när Johanna Linder delar med sig av berättelsen.

Välkommen till en dag med fokus på framtidens kundmöten.
S2 är stolt huvudsponsor och vi vill gärna dela dina erfarenheter i vår affärslounge.

Säkra din biljett nu direkt på www.kontaktdagen.se Som huvudsponsor kan vi spara 1.000 kr åt dig. Ange rabattkoden “S2 rabatt” när du köper biljett. Ställ dina frågor till Evelina Klopsch evelina.klopsch@s2.se, 0766-03 92 88.

By |2019-05-15T09:43:14+00:002019-05-15|Okategoriserade|