ISO 18295-1 – Kvalitetssäkring av kontaktcenter på Kontaktadagen

H1 är ett av de första svenska kontaktcentren som implementerat kundservicestandarden ISO 18295-1.

Mattias Lööv, VD på H1 och verksamhetsutvecklaren Mikael Edin ser de tydligt hur standardisering och certifiering kan stärka marknadens förtroende för kontaktcenter-branschen. Kundkraven startade utvecklingsresan mot ett verksamhetsledningssystem för informationssäkerhet. Mattias och Mikael delar med sig av insikter och erfarenheter från arbetet med ISO och GDPR.

Välkommen till en dag med fokus på framtidens kundmöten.
S2 är stolt huvudsponsor och vi vill gärna dela dina erfarenheter i vår affärslounge.

Säkra din biljett nu direkt på www.kontaktdagen.se Som huvudsponsor kan vi spara 1.000 kr åt dig. Ange rabattkoden “S2 rabatt” när du köper biljett. Ställ dina frågor till Evelina Klopsch evelina.klopsch@s2.se, 0766-03 92 88.

By |2019-05-22T09:19:39+00:002019-05-22|Okategoriserade|