Kunskapsbank2018-06-29T16:45:02+02:00

Bloggen

Julen står för dörren

By |2019-12-20|0 Comments

En härlig tid förknippad med värme och gemenskap för de flesta. Vi har i år valt att skänka julklappspengarna till Uppsala Stadsmission för deras stöd till de som behöver det allra mest. Med en [...]

Vill du komma närmare dina kunder?

By |2019-12-10|0 Comments

S2 hjälper dig! Här är tre exempel på S2:s tilläggstjänster: 1. Prata med fler Ni får prata med fler kunder när ni presenterar lokala nummer. S2 kan automatiskt visa ett telefonnummer inom kundens riktnummerområde. [...]

SÅ VÄXER DU MED DINA KUNDER

By |2019-10-25|0 Comments

Susanne Rönnqvist Ahmadi inspirerar med mer än 20 års erfarenhet som marknadschef för globala företag och en bakgrund som MMA-fighter. På The Sales Conference kommer Susanne att presentera nya idéer om HUR kunder kan [...]

SUPERTRENDERNA OCH FRAMTIDENS UTMANINGAR

By |2019-09-19|0 Comments

The Sales Conference den 19:e november på Ericsson Globe Arena berikas med en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom tillväxt, försäljning och marknadsföring. Så som grundare av ProSales Institute har Henrik Larsson-Broman otroligt mycket [...]

Team S2 önskar Glad sommar

By |2019-06-20|0 Comments

Supporten stängd på midsommarafton Fredagen den 21 juni är supporten stängd. Driftjouren är alltid öppen för felanmälan vid driftstörningar.För ordinarie öppettider och kontaktvägar, läs på www.s2.se/kontakt Team S2 vill önska Glad sommar [...]

Välkommen till Kontaktadagen 23 maj

By |2019-04-23|0 Comments

Kontaktadagen handlar om fokus på morgondagens kundkommunikation och kundlandskap. Temat är Förtroende som framtidens kapital, som en effekt av ökad digitalisering och reglering. De företag som redan medvetet bygger förtroende blir framtidens vinnare i [...]

Kontaktadagen 23 maj 2019

By |2019-03-08|0 Comments

Sveriges största konferens arrangeras på Münchenbryggeriet i Stockholm och är för alla som arbetar med kundrelationer på distans, i telefon och digitala kanaler och vill skapa morgondagens kundupplevelser. Dagens avrundas [...]

Reliable – Gamification

By |2019-02-15|0 Comments

Kundcase: SalesScreen i S2 ökar aktiviteten hos Reliable Gamification höjer motivationen Hur kan kontaktintensiva företag motivera sina medarbetare litet extra? Reliable såg en lösning i gamification. Med SalesScreen [...]