Hur du bygger och behåller kundens förtroende – Morgan Sandberg på Kontaktadagen

De senaste åren har många företag missbrukat konsumenternas förtroende och några få gigantiska företag exploaterat individers digitala liv. Individernas förtroende gav företagen ovillkorad access till personuppgifter och resultatet blev bland annat lagar som GDPR och ePrivacy för att skydda individen. Drabbade människor blir protektionistiska och ställer allt högre krav på företagen för att ge dem sitt förtroende.

Morgan Sandberg VDS2 håller ett föredrag om förtroende i affärer. Att vinna kundens förtroende är avgörande. Eftersom det blir svårare att vinna förtroende behöver vi lära oss hur vi medvetet bygger och behåller ett förtroende.

Välkommen till en dag med fokus på framtidens kundmöten.
S2 är stolt huvudsponsor och vi vill gärna dela dina erfarenheter i vår affärslounge.

Säkra din biljett nu direkt på www.kontaktdagen.se Som huvudsponsor kan vi spara 1.000 kr åt dig. Ange rabattkoden “S2 rabatt” när du köper biljett. Ställ dina frågor till Evelina Klopsch evelina.klopsch@s2.se, 0766-03 92 88.

By |2019-05-17T10:09:37+00:002019-04-05|Okategoriserade|