S2 söker ny medarbetare – Account Manager

S2 växer och vi söker en person som kan ta sig an rollen som Account Manager. Denna nyckelroll är viktig för vår framtid då du skapar nya affärsmöjligheter och relationer. Tjänsten utgår från Uppsala. VI ERBJUDER Ett attraktivt jobb på ett stabilt innovativt bolag Ett bolag som bygger långsiktigt En platt organisation som andas entreprenörskap […]

Pangpremiär på Kontaktadagen 2021

Vilken pangpremiär det blev på Kontaktadagen 2021! Klokt val av alla som deltog och tack för ert engagemang. Tack Klas Hallberg för att du ställde oss i kundens skor och för dina obekväma insikter. Nu vet vi hur vi skapar bättre kundrelationer genom att frigöra den individuella sälj- och servicekraften hos alla. Låt medarbetarna tänja […]

”Vi har över 100 olika arbetsprocesser som alla hanteras i S2”

JKRS grundades 2012 med affärsidén att hjälpa företag att boka kvalitativa möten. Idag har de breddat sitt erbjudande och hjälper kunder med allt från mötesbokning till försäljning och marknadsföring. Vårt arbetssätt ställer höga krav på ett säljstödjande verktyg. Då vi tar betalt per timme låter vi kunderna vara med och styra hur vi ska arbeta. […]

”Det är lätt för oss att fortsätta växa med S2”

Diamax är idag en av Västerbottens största företag inom telemarketing, kundservice och mötesbokning. VDn Johan Hettinger har gått den långa vägen efter att ha börjat inom branschen 2004.    – Tillsammans med två medgrundare startade jag Diamax sommaren 2011. Vi anade att marknaden skulle förändras och att vi därför behövde arbeta på ett nytt sätt. […]

“Vi kan mäta väldigt enkelt det vi utför”

Mia Eng, Callcenterchef på Prospector. Ni använder ju S2 i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det? –Det är nog två saker. Dels kan vi samla allt i en plattform, och vi kan mäta väldigt enkelt det vi utför.  För 13 år sedan valde Prospector att ta hjälp av S2. Idag använder […]

S2 söker fler medarbetare

S2 söker en Backend- eller Fullstackutvecklare S2 levererar en webb-baserad CRM-tjänst. Våra kunder är primärt innesäljavdelningar och contact centers som arbetar med försäljning, möten och kundservice. Vi har kunder i olika storlekar och branscher, några av våra mest kända kunder är If skadeförsäkring, Avanza Pension och Rejmes Bil. På S2 delar vi idag vår tid […]

Välkommen till Kontaktadagen 27 maj – om verkliga kundrelationer i en digitaliserad värld.

På Kontaktadagen är författaren, föreläsaren och komikern Klas Hallberg huvudtalare. Han kör en träffsäker allvarsblandad humor som gjort honom till en av världens bästa talare. Det blir en föreläsning om att stoppa fötterna i kundens skor och utgå från kundens perspektiv när vi utformar våra erbjudanden och processer. Obehagligt viktiga insikter utlovas. Kontaktadagen är årets […]

S2 i partnerskap med Sellda för mer framgångsrika fastighetsmäklare

Sellda grundades av Hannes Bernhardsson i början på 2019. Han kom då från tio års framgångsrikt arbete som säljare i callcentermiljö. Kunskaperna inom sälj ville han dela med sig till fler och såg möjligheter i en bransch där försäljning är extra viktigt. -Vi arbetar uteslutande med mäklarbranschen. När du är fastighetsmäklare så går du en […]

Världsledande gitarrist ansluter till S2s kundsupport

Nils Klöfver arbetar sedan 11:e november på S2s kundsupport. Med en bakgrund som klassisk musiker och globetrotter förenar han en kreativitet och nyfikenhet som han tar med sig till sitt nya uppdrag. -Det är kul att S2 vågat att satsa på mig med min bakgrund som gitarrist och lärare. Det är tydligt att de ser […]