Alla företag servar sina kunder i olika ärenden. Ofta ges denna service inom den egna organisationen men många tar också hjälp av externa kontaktcenter som driver kundservice på uppdrag. Ibland ges kundservice av både egna medarbetare och av kundserviceagenter hos en extern partner.

Oavsett vem eller vilka som ger kundservicen är S2 en snabb och smidig plattform som höjer kundupplevelsen genom att minska kundens ansträngning.

S2 har stöd för kommunikation i alla kanaler där era kunder finns och vill nå er. De vanligaste kanalerna är telefoni, webbchatt, SMS, e-post och sociala medier.

Allt handlar om att göra det enkelt för kunderna och att minimera deras ansträngning. En kund kan inleda ett ärende via e-post och avsluta det i telefon för att det visade sig vara enklare. Kundservice-agenten har alltid tillgång till all information i ärendet och flyttar sig enkelt mellan kanalerna.   

Kunden väljer den kanal som känns smidigast i den givna situationen. I S2 hanterar kundservice-agenten alla ärenden på ett likadant sätt oavsett vilken kanal kunden väljer att kommunicera genom.

S2 slussar alla inkommande kundservice-ärenden till rätt person eller avdelning.

Kundservicemodulen i S2 ger omedelbar överblick och den kontroll som behövs för att leverara högsta kvalitet inom all typ av kundservice.

S2 är en molntjänst som gör det väldigt enkelt att snabbt öka eller minska antalet agenter efter förändrade behov. Det kan t.ex. röra sig om outsourcing av kundservicen eller en internationell expansion med behov av kundservice i flera länder.

Boka en demo

Lyckas med er försäljning och kundservice

För att säkerställa att vi erbjuder er rätt lösning behöver behöver vi komma i kontakt för att lämna ett komplett förslag. Om du föredrar att ringa oss går det lika bra på 018 – 12 96 00.

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa ditt företag?

Välj om du vill fylla i formuläret eller ringa oss på 018 – 12 96 00