Bygg en mer älskad kundservice.

Alla företag servar sina kunder i olika ärenden. Ofta ges denna service inom den egna organisationen men många tar också hjälp av externa kontaktcenter som driver kundservice på uppdrag. Ibland ges kundservice av både egna medarbetare och av kundserviceagenter hos en extern partner.

Oavsett vem eller vilka som ger kundservicen är S2 en snabb och smidig plattform som höjer kundupplevelsen genom att minska kundens ansträngning.

S2 har stöd för kommunikation i alla kanaler där era kunder finns och vill nå er. De vanligaste kanalerna är telefoni, webbchatt, SMS, e-post och sociala medier.

Allt handlar om att göra det enkelt för kunderna och att minimera deras ansträngning. En kund kan inleda ett ärende via e-post och avsluta det i telefon för att det visade sig vara enklare. Kundservice-agenten har alltid tillgång till all information i ärendet och flyttar sig enkelt mellan kanalerna.   

Kunden väljer den kanal som känns smidigast i den givna situationen. I S2 hanterar kundservice-agenten alla ärenden på ett likadant sätt oavsett vilken kanal kunden väljer att kommunicera genom.

S2 slussar alla inkommande kundservice-ärenden till rätt person eller avdelning.

Kundservicemodulen i S2 ger omedelbar överblick och den kontroll som behövs för att leverara högsta kvalitet inom all typ av kundservice.

S2 är en molntjänst som gör det väldigt enkelt att snabbt öka eller minska antalet agenter efter förändrade behov. Det kan t.ex. röra sig om outsourcing av kundservicen eller en internationell expansion med behov av kundservice i flera länder.

Härligt att du verkar intresserad!
Vi bjuder gärna på fler insikter om du ger oss förtroendet.

Boka en demo och se hur S2 kan hjälpa just ditt företag

Registrera dig för vårt nyhetsbrev!