S2 är en webbaserad plattform för försäljning och kundservice.
Inom området försäljning förenklar S2 sälj, prospektering, mötesbokning och genomförande av undersökningar.
Inom kundservice ger S2 dina kunder tillgång till enkel och smidig kundservice.
S2 är en CRM-lösning (kundvård) med sylvassa verktyg som gör säljare till toppresterare och er kundservice älskad av kunderna.
Våra kunder är beroende av att allt fungerar. De säger att de gillar oss mycket för att vi alltid finns där för dem. Supporten får alltid toppbetyg i våra kundundersökningar och S2-systemet är välkänt för sin mycket höga tillgänglighet.
Kontaktcenter-lösning med ärendehantering i telefon, webbchatt, e-post, SMS och sociala medier
S2 är förmodligen marknadens bästa automatiska ringmotor, så kallad dialer.
Behovet, budskapet och marknadsförutsättningarna styr vilken ringmetod som är lämplig. Samtliga metoder som S2:s dialer erbjuder ger radikala vinster i form av mer samtalstid med kund vilket ger lugnare säljare.
Ofta kompletterar S2 våra kunders CRM-system, ibland ersätter vi det helt. Situationen och behoven styr. S2 har en extremt låg starttröskel och vi tror inte på att låsa upp kunder på långa bindningstider. Vi jobbar hårt för att förtjäna våra kunder och utgår alltid från just dina behov.
S2 är en färdig molntjänst som ger en omedelbar bild av försäljningsläget. Lösningen är lätt att använda och snabb att komma igång med. S2 är i grunden framtaget av säljare för säljare.
För att nybörjaren ska bli bekväm med tjänsten snabbt finns online-hjälp, utbildning, och ett supportteam som gärna hjälper till.
I S2 blir företagets kundregister lätt att överblicka och kunder kan snabbt flyttas över affärsområden och säljteam ner till enskilda säljare. En total bild av företagets relation till respektive kund – med pågående affärer, tidigare ordrar och aktuella händelser – ges i en och samma vy.
S2 är ingen programvara som måste köpas, installeras och underhållas. Istället för att binda företagets kapital i licenser och hårdvara erbjuder S2 en prenumerationslösning, där du betalar efter behov och nyttjande.
Tjänsten körs i en webbläsare, på valfri vanlig dator med internetuppkoppling.
Oftast går det snabbare än en vecka att införa S2 i en säljorganisation. Många kunder inför tjänsten på egen hand med hjälp av steg-för-steg-mallarna. För den som vill vara på säkra sidan erbjuder vi professionell hjälp.
De flesta användare lär sig att använda S2 på egen hand. Det finns också utbildningspaket som kan utnyttjas i samband med införandet av tjänsten.
S2 är en nyckelfärdig lösning som ger ett säljande företag det säljstöd och de styrverktyg som krävs för att öka försäljningen.
S2 Communications AB
Telefon: 018-12 96 00
E-post: info@s2.se
Postadress
S2 Communications AB
Odinslund 2
753 10 Uppsala
Försäljning
Telefon: 018-12 96 00
E-post: sales@s2.se
Support
Telefon: 020-96 97 00
E-post: support@s2.se
Driftjour
Telefon: 018 12 96 00
Aktuell driftinformation
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Välj om du vill fylla i formuläret eller ringa oss på 018 – 12 96 00