”Vi har över 100 olika arbetsprocesser som alla hanteras i S2”
JKRS grundades 2012 med affärsidén att hjälpa företag att boka kvalitativa möten. Idag har de breddat sitt erbjudande och hjälper kunder med allt från mötesbokning
Våra kunders framgångar är de viktigaste bevisen på att S2 gör nytta. Här kan du läsa några av dem. Hör av dig om du vill veta mer!
JKRS grundades 2012 med affärsidén att hjälpa företag att boka kvalitativa möten. Idag har de breddat sitt erbjudande och hjälper kunder med allt från mötesbokning
Diamax är idag en av Västerbottens största företag inom telemarketing, kundservice och mötesbokning. VDn Johan Hettinger har gått den långa vägen efter att ha börjat
Mia Eng, Callcenterchef på Prospector. Ni använder ju S2 i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det? –Det är nog två saker.
Anders Eideberg, Operativ och logistikansvarig på Fortis. Ni använder ju S2 i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det – Det
Alexander Westerberg, grundare och VD på Svensk Mötesbokning – En av Sveriges ledande företag inom mötesbokning av kunder. Ni använder ju S2 i er verksamhet.
Therése Hallberg, grundare och VD av Bookmaster. Ni använder ju S2 för mötesbokning i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det?
Sellda grundades av Hannes Bernhardsson i början på 2019. Han kom då från tio års framgångsrikt arbete som säljare i callcentermiljö. Kunskaperna inom sälj ville
SalesScreens gamification tillsammans med S2 höjer motivationen. Hur kan företag med många och täta kundkontakter motivera sina medarbetare litet extra? Reliable såg en lösning i
6000 möten per månad åt swedbank Malmbron är experter på mötesbokning och bokar upp till 6 000 möten i månaden åt företagets största kund, Swedbank. Då
Kontaktar 700 000 befintliga kunder om året If Skadeförsäkring kontaktar nya och befintliga kunder för rådgivning och försäljning. If har 180 mötesbokare som tillsammans kontaktar
Större effektivitet och nya tjänster Snabbhet i dialer och trygghet var avgörande för Value Call Hur kan kontaktintensiva företag få hjälp att bli mer effektiva
JKRS grundades 2012 med affärsidén att hjälpa företag att boka kvalitativa möten. Idag har de breddat sitt erbjudande och hjälper kunder med allt från mötesbokning
Diamax är idag en av Västerbottens största företag inom telemarketing, kundservice och mötesbokning. VDn Johan Hettinger har gått den långa vägen efter att ha börjat
Mia Eng, Callcenterchef på Prospector. Ni använder ju S2 i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det? –Det är nog två saker.
Anders Eideberg, Operativ och logistikansvarig på Fortis. Ni använder ju S2 i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det – Det
Alexander Westerberg, grundare och VD på Svensk Mötesbokning – En av Sveriges ledande företag inom mötesbokning av kunder. Ni använder ju S2 i er verksamhet.
Therése Hallberg, grundare och VD av Bookmaster. Ni använder ju S2 för mötesbokning i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det?
Sellda grundades av Hannes Bernhardsson i början på 2019. Han kom då från tio års framgångsrikt arbete som säljare i callcentermiljö. Kunskaperna inom sälj ville
SalesScreens gamification tillsammans med S2 höjer motivationen. Hur kan företag med många och täta kundkontakter motivera sina medarbetare litet extra? Reliable såg en lösning i
6000 möten per månad åt swedbank Malmbron är experter på mötesbokning och bokar upp till 6 000 möten i månaden åt företagets största kund, Swedbank. Då
Kontaktar 700 000 befintliga kunder om året If Skadeförsäkring kontaktar nya och befintliga kunder för rådgivning och försäljning. If har 180 mötesbokare som tillsammans kontaktar
Större effektivitet och nya tjänster Snabbhet i dialer och trygghet var avgörande för Value Call Hur kan kontaktintensiva företag få hjälp att bli mer effektiva
S2 a Puzzel company
Telefon: +46 8 4000 4000
Kontakta oss
Postadress
S2 Communications AB
Odinslund 2
753 10 Uppsala
Försäljning
Telefon: +46 8 4000 4000
Kotakta oss
Support
Telefon: +46 8 4000 4000
E-post: s2.support@puzzel.com
Driftjour
Telefon: +46 8 4000 4000
Aktuell driftinformation