Dela

Pangpremiär på Kontaktadagen 2021

Vilken pangpremiär det blev på Kontaktadagen 2021!

Klokt val av alla som deltog och tack för ert engagemang.

Tack Klas Hallberg för att du ställde oss i kundens skor och för dina obekväma insikter.

Nu vet vi hur vi skapar bättre kundrelationer genom att frigöra den individuella sälj- och servicekraften hos alla.
Låt medarbetarna tänja på gränserna under eget ansvar. Dumpa stela regelverk och KPI:er som hindrar kundansvarigas kreativitet i viljan att hjälpa.

Grattis till er som vann GuldKontakt, som hyllar Sveriges bästa sälj- och kundserviceorganisationer i professionellt kundbemötande.

Nästa punkt på Kontaktadagen är den 3 juni kl 08:30. Då handlar det om förbättringar och gigantiska tidsbesparingar genom automatisering med hjälp av robotar. Vi får ta del av två jätteintressanta case i olika kontaktcenter-miljöer.

Härligt att du verkar intresserad!
Vi bjuder gärna på fler insikter om du ger oss förtroendet.

Boka en demo och se hur S2 kan hjälpa just ditt företag

Registrera dig för vårt nyhetsbrev!