Dela

Varmt välkommen till en Kontaktadag, för att förstå kunden

Tänk på en utmanande upplevelse du själv har haft som kund, när din leverantör inte riktigt förstod dig. Vilka känslor väcker det hos dig?
Hur är det möjligt att leverantören ibland är så dålig och oförstående? Det är ju så enkelt att fråga och få svar.

Vi leverantörer glömmer ofta att fråga våra kunder vad de behöver hjälp med och lyssnar sedan inte till deras upplevelser eller vad de behöver oss till i framtiden. Det är exakt där problemet ligger. Just därför har många leverantörer ingen aning.

Men vi är kundfokuserade och gör regelbundna kundundersökningar, tänker du.

Det är just här som Kontaktadagen med huvudföreläsaren Klas Hallberg kommer in. Klas är författare, föreläsare och komiker. Han kör en träffsäker allvarsblandad humor som gjort honom till en av världens bästa talare. Det blir en föreläsning om att stoppa fötterna i kundens skor och utgå från kundens perspektiv när vi utformar våra erbjudanden och processer. Obehagligt viktiga insikter utlovas.

Klas har skrivit en bok I kundens skor, tillsammans med psykologiprofessorn Per Kristensson. Klas är väldigt underhållande och tankeväckande och Per garanterar trovärdighet i det tragikomiska.

Berätta gärna dina tankar när vi ses online eller på Münchenbryggeriet den 27:e maj och fyra veckor framåt.

Team S2 genom Morgan Sandberg, VD

S2 är officiell huvudsponsor till Kontaktadagen. Vi erbjuder en smart molntjänst för att driva försäljning, möten och kundservice. Vi är specialister på verksamheter som har tät kontakt med sina kunder. Vi gillar att hjälpa företag förenkla möten med sina kunder, så att de får fler kunder, som stannar längre.

Härligt att du verkar intresserad!
Vi bjuder gärna på fler insikter om du ger oss förtroendet.

Boka en demo och se hur S2 kan hjälpa just ditt företag

Registrera dig för vårt nyhetsbrev!