Joakim och Emelie från kommunikationsbyrån LILO är två av talarna på Kontaktadagen den 23 maj, dem kommer prata om vikten att ska du få behålla dina kunder behöver du idag leverera riktigt bra service, men för att dina kunder ska bli dina ambassadörer och marknadsförare behöver du leverera wowservice!
Vad krävs? Vad behöver du göra? Vad kostar det?
Joakim och Emilie har många års erfarenhet av att jobba med kundservice. De har utbildats hos Disney i Orlando och
har gjort sin research på fältet. Här ger de nycklarna till hur man går från bra service till wowservice.
Joakim Lindström och Emilie Loman, båda delägare, Lindström Loman AB
Välkommen till en dag med fokus på framtidens kundmöten.
S2 är stolt huvudsponsor och vi vill gärna dela dina erfarenheter i vår affärslounge.
Säkra din biljett nu direkt på www.kontaktdagen.se Som huvudsponsor kan vi spara 1.000 kr åt dig. Ange rabattkoden “S2 rabatt” när du köper biljett. Ställ dina frågor till Evelina Klopsch evelina.klopsch@s2.se, 0766-03 92 88.