Therése Hallberg, grundare och VD av Bookmaster.
Ni använder ju S2 för mötesbokning i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det?
– Det är vårt viktigaste arbetsredskap, förutom telefonen…men den kör vi också via S2, säger Therése med ett leende och skrattar.
En viktig aspekt i valet av S2 var att kunna effektivisera arbetet ännu mer. Therése förklarar hur S2 har bidragit till både utvecklingen av Bookmaster och dess kunder.
– Vår kvalité i vår leverans garanteras. Vi bytte till S2 för att vi hade en utmaning med tidigare verktyg. Vi ville utveckla samarbete med vår kund och behövde skräddarsy vårt verktyg från det, så man kan säga att S2 löste utmaningen vi hade innan vi skaffade S2.
Therése betonar vikten av att smidigt kunna arbeta med flera olika kunder och projekt i ett och samma system.
–Vi hjälper företag att få nya kunder och då vi arbetar med flera olika företag och projekt, så behövde vi ett system som särskilde projekten från varandra och samtidigt möjliggjorde en symbios mellan projekten för att underlätta och göra vårt arbete mer effektivt. Jobbar man med flera olika företag och projekt, då fungerar S2 väldigt bra.
S2 är ständigt redo att ta nästa steg, för Bookmasters utveckling och framtid förklarar Therése hur det har vidareutvecklat deras verksamhet.
– Vi skräddarsyr lösningar åt våra kunder som S2 därefter utvecklar åt oss. När vi vill utveckla vår kund, den service vi ger, då kommer S2 in i bilden och hjälper oss att vidareutveckla den delen av verksamheten. Det känns väldigt bra att veta att våra idéer för att kontinuerligt utveckla vårt kundsamarbete, görs tekniskt möjligt genom S2.