Mia Eng, Callcenterchef på Prospector.
Ni använder ju S2 i er verksamhet. Vad tillför det största nyttan, som du ser det?
–Det är nog två saker. Dels kan vi samla allt i en plattform, och vi kan mäta väldigt enkelt det vi utför.
För 13 år sedan valde Prospector att ta hjälp av S2. Idag använder Prospector S2:s telefoni , CRM och TM.
–Tack vare S2:s hjälp har vi kunnat samla allting på ett och samma ställe. Det är ett system som har varit öppet. De största utmaningarna för oss har varit att inte tidigare kunna plocka in vår CRM-del i S2 och nu har vi inga stora utmaningar. Både telefoni och CRM är inflyttat.
Rörlighet och utveckling är två ord som Mia beskriver S2 med när hon förklarar nyttan från start till nu.
–För mig ligger styrkan i S2 – även om det inte var så från början – att det är något som har utvecklats till att bli något som vi eftersöker och behöver. En stor anledning till att S2 valdes, som jag inte hade tänkt på förut är att det är en rörlighet i S2, vi betalar utifrån hur mycket vi nyttjar systemet.
Finns inget som S2
–Varje gång vi har använt andra system så är de mer specifikt anpassade för en viss del i verksamheten, antingen är de anpassade för kundtjänst och inkommande eller cold calling, jag har ännu inte hittat ett system som S2 där kombinationen säljare, kommunikatörer och bokare arbetar på samma plattform!